La taxi.

Investitie generatore de profit anual 20% protejate de inflatie si taxele la stat an de an. Investitia contine valoarea masinii, salariilesi costurile cu energia. Stim deja ca costurile cu energia o sa fie 0 la industrii la electric. Reparatiile si contabila ii cheltuiala.

Adaugam valorile.

Ne-om pune un kilometraj in loc de numaratoarea ceia de bani care nu ne mai trebuie.

Factura. Le-om face o factura lunara pentru salarii, inca o factura intr-o luna buna pentru protectia salariala si le-om mai trimite o factura anuala pentru profit si protectia investitiei si amortizare.

Care s-o suit s-o suit 🙂

De se suie cetatean strain inca 10%. Ii export.

De transportam de la alte locuri le dam profitul la locul lor. De transporta florestean sa ne dea banii. S-or uni toate firmele de taxi din tara. Mai bine. Florestene oriunde esti pe glob vin. Om lucra noi nu or tat lucra altii cand trebuie sa lucram noi. Si-n Danemarca vin. Ca suna florestene acasa la taxi sa lucram noi si de esti in Cluj-Napoca. Ham ham 🙂

Om cere un buletin.

Transportam numai pe cei ce au salar, pensie si ajutor de la stat.

Umble lotrii desculti ca nici papuci nu le fac. :))

Cine lucra? Adaugam soferii unul cate unul incepand cu cea mai veche autorizatie incoace. Daca cumva ramane cineva fara lucru la taxi o sa fie distribuit conform valorilor. Asa-i la taxi la impreuna. Nu platim toti pentru ca nu ne trebuie la toti. Pentru toti avem minuscule. Mergem toti taximetristii in vacanta. O venit proces tehnologic de durata.

Program de lucru pana la ora 23 ceas. Stim ca avioanele inca circula la ore tarzii asadar faca-si o rezervare batar cu o zi inainte si mergem sa-i aducem. Si trenurile is pe mana cu avioanele. N-or ma si.