Constructii.

Azi 01.05.2024

Azi ne-am gandit cum sa facem un proiect in constructii. Faca-si firmele de constructii necesarul de putere umana si meseriasii o sa mearga la lucru. Vrem sa unim toate firmele de la loc cu participare continua la tot ce este de lucru la noi la loc. Daca sunt mai multe proiecte decat sunt oameni disponibili mergem la lucru proiect cu proiect, iar daca sunt mai putine proiecte decat sunt oameni disponibili mergem optim la lucru. Vrem toate operatiunile firmelor de constructii prin platforma.

Avem inginer verificator care verifica timpii de lucru si calitatea lucrarii si care urmareste implementarea si realizarea proiectului. Conform legii si optional.

Ca si regula de baza avem investitie generatoare de profit protejate de inflatie si taxele la stat an de an. Deasemenea vom lucra cu materiale la pret de producator la care ne punem profit. Antreprenorul isi alege cu ce oameni de la ce firme lucreaza la fiecare manopera astfel oamenii recomandati sunt in ordine de la cei mai ieftini pana la cele mai scumpi.

Astfel unindu-ne antreprenorii o sa aiba acces la toata puterea umana de la loc si toti oamenii activi de la proiect o sa fie platiti. Timpii pasivi de lucru nu sunt platiti. Alt avantaj al antreprenorilor este ca toata organizarea firmei/pfa-ului este prin platforma. Alt avantaj al antreprenorilor locali este ca participam in nume comun la toate licitatiile cu statul de la noi de la loc. Alt avantaj al antreprenorului este ca spatiile locative pot fi estimate si vandute din stadiul de proiect sau pot fi estimate si facuta promisiune de cumparare. Alt avantaj al antreprenorilor este ca pot primi credit de la banca pentru ca au deja promisiuni de cumparare aprobate de banci.

Stim deja ca firmele de executie au angajati asadar profitul de oricat la salarii li se cuvine.

Profit/angajat. De la 6.229 x 0,2 = 1.245,8333 euro/luna pana la 6.229 x 0,3 = 1868,7 euro/luna.

Ca sa nu fie probleme de la ITM fiecare merge in concediu oricate zile are conform legii si este platit cu salar lunar. Pretul/ora la manopere este intodus la firma/pfa si se translateaza si la angajat cu posibilitatea de editare. Profitul firmei/angajat este dat de pret total al timpilor activi minus salar.

Mai este generaror de profit valoarea spatiului de birouri pe tot locul.

La firmele de proiectare ii la fel din punct de vedere economic.

Creditare pentru cumparatori. Va merge clientul firmei de constructii la banca cu proiectul si banca ii va accepta creditul care va fi platit la finalizarea lucrarii.

Design platforma.

  1. Alegere si salvare cu posibilitate de schimbare a locului.
  2. Proiecte | Vanzari | Inchirieri | Renovari

Autentificare. Autentificare cu numar de telefon si cod sms pe aceeasi pagina.

Cont. Fiecare cont este creat automat la numarul de telefon care poate fi editat, si mai poate contine oricate numere. La prima autentificare cu cod primit prin sms este obligatoriu sa completeze nume complet, CNP, buletin, tara, judet[selector], localitate[selector pentru comuna sau oras], sat/sector[optional], adresa, si optional: nume firma, CUI, Registru Comertului, tara, judet[selector], localitate[selector pt. comuna sau oras], sat/sector[optional], adresa, nume banca, IBAN, cod CAEN, numar de angajati, sa bifeze daca este agentie[o sa apara la agenti], sa bifeze daca este producator de materiale/vanzator de materiale, numar de telefon vizibil la proiecte, adresa de email vizibila la proiecte, site web vizibil la proiecte si obligatoriu card cu care se face o tranzactie de 0 lei. Daca completeaza nume firma campurile de dedesupt devin obligatorii mai putin satul. Daca codul CAEN este de consturctii o sa poata si factura si o sa poata si adauga angajati si doar atunci plata de 0 lei. Cand seteaza cod CAEN de constructii o sa aibe minim 1 angajat. Vrem sa fie 3 pagini cu o paginatie sus cu 1. Date personale 2. Firma 3. Plata 0 lei[doar la cod CAEN de constructii].

Putere umana.[taburi]
Angajati. La putere umana se pot adauga angajati cu numar de telefon, IBAN pentru salar si valoare salar, moneda.
Manopere. La fiecare angajat o sa se poata adauga manopere din baza de date cu mp/mc si pret si cat dureaza executia in ore si, recomandat si editabil conform standardului introdus de admin un standard pentru fiecare manopera.
Salarii. Plata salariilor se poate face manual sau export .csv trimis la banca in formatul fircarei banci, export pozitionat sus pe pagina, pornind de la contul din care se face plata si data zz.ll.aaaa[BCR]. Avem si adaugare cont pentru plata salarii.
Salar personal. Daca e autentificat ca si angajat o sa-i apara cand a fost dat in plata salarul.

Proiectele sunt vizibile doar antreprenorilor si persoanelor fizice si contin adresa, proiectare, manopere si utilaje, materiale, autorizare, executie si istoric si vanzare.

La proiecte am hotarat sa dam posibilitatea oamenilor persoane fizice/juridice sa adauge proiectul in platforma si sa alocam personal sa executam proiectul. Nu mai decide beneficiarul data de start ci se aloca personal in functie de disponibilitate.

Proiect nou. Se poate selecta un nume pentru proiect si se aloca automat un numar consecutiv de la ultimul proiect adaugat in platforma, si adaugare beneficiari cu numar de telefon, cu posibilitatea de a edita numele proiectului si beneficiari. Beneficiarul nu este obligatoriu.

Afisare proiecte. Numar, data, nume proiect si beneficiar[numar de telefon, iar cand beneficiarul se autentifica o sa apara nume firma sau nume personal, in ordinea scrisa nu ambele] cu posibilitatea de ordonare in functie de oricare coloana si cu posibilitatea de cautare, pozitionata deasupra, care cauta in numar sau data sau nume proiect sau beneficiar[Cauta numar sau data sau nume proiect sau beneficiar[numar de telefon sau nume firma sau nume personal]].

Adresa. Pe pagina sa fie un selector care contine adresa exacta/cumparare teren.
Adresa exacta. Este adresa din Romania unde se executa lucrarea care contine: judet*, comuna/oras*, rand secundar pentru sat/sector, strada cu numar* si bloc si apartament. * = obligatoriu.
Cumparare teren. Listare terenuri pornind de la comuna/oras.

La proiectare facem la fel ca si la executie distributia pe proiecte cu timpi activi si timpi pasivi si nu trimitem proiectantii sa lucreze la alte firme daca sunt timpi pasivi. Vrem sa facem un program de proiectare online cu care sa poata lucra proiectanti de la orice firma pe proiect. Vrem sa poata proiecta tinand cont de materialele ce le folosim la fiecare loc, sa traga linie si din stanga si din dreapta si apoi sa puna ferestrele si usile.

Proiectare. Pe pagina vrem sa fie un selector cu cauta firma de proiectare/adaugare proiect.
Cauta firma de proiectare o sa fie o cautare firme de proiectare de la loc si listare in ordinea cei mai ieftini cu data de start[disponibilitate] si posibilitatea de alegere firma, firma ce poate accepta colaborarea si ulterior sa poata atasa proiectul. Vrem o bara de cautare pozitionata deasupra in care sa poata cauta doar nume de firme de proiectare, firma care odata ce este selectata sa apara sub cautare cu posibilitatea de inchidere. Daca nu este firma de proiectare la loc sa listeze firme din judet.
Adaugare proiect. O sa fie o posibilitate de import si afisare a fisierelor importate.
Pe aceeasi pagina mai jos o sa fie una sub alta in ordine cronologica, ca si scrisul pe foaie, toate actiunile. Vrem sa se poata afisa si in functie de data. Firma de proiectare sa poata atasa proiectul.

Manoperele si utilajele sunt recomandate de ingineri/proprietarii proiectelor dupa stadiul de proiectare la proiecte iar noi trebuie sa avem grija daca cresc timpii de asteptare de la urmatoarea faza a proiectului, adica daca scad timpii activi de lucru si timpii totali de lucru sunt constanti sau in crestere. Atunci trebuie cumparat utilaj nou. Vom recomanda sa se cumpere utilaje noi doar local in functie de locul unde au fost produse.

Manoperele sunt introduse de admin in mp/mc si pret si cat dureaza executia in ore si fiecare firma/pfa isi introduce la fiecare angajat ce manopere efectueaza si daca manopera e obligatoriu cu utilaj. Exista posibilitatea sa lucreze mai multi oameni doar in echipa, adica cand o sa-l selecteze pe oricare o sa apara toti din echipa.

Utilajele sunt introduse de admin in mp/mc si pret si cat dureaza executia in ore si fiecare firma/pfa isi introduce fiecare utilaj cu optiunea daca-l inchiriaza.

Materialele sunt recomandate de platforma doar local in functie de locul unde au fost produse, astfel daca avem materiale produse la noi la loc nu o sa mai recomandam de la alte locuri, iar voi veti aparea ca si vanzator daca aveti acel produs in portofoliu. Va puteti alege doar un sediu principal unde veti fi recomandati. Veti mai fi recomandati si la alte proiecte din judet unde nu au vanzator local si la alte proiecte din tara unde nu au vanzator local. Afisare. Primul de azi e ultimul de ieri.

Materiale vizual. O cautare cu butonul Cauta material care va cauta materiale introduse de producatori/vanzatori in baza de date si verificate de admin si va afisa vanzatorii de la loc care au acel produs in portofoliu pe principiul cel mai ieftin, daca sunt mai multi vanzatori la acelasi material primul de ses e cel mai ieftin. Daca nu este vanzator la loc o sa apara vanzatori din judet. Daca nu este vanzator in judet o sa apara vanzator din tara. Dedesupt vrem un rand unde sa poata introduce nume, unitate de masura, cate unitati de masura, pret/unitate, total calculat, inchiriat?, si butonul Adauga.

De inchiriat la proiecte sunt panouri si schele, etc… a caror firme vor fi recomandate doar local pe principiul cel mai ieftin. Daca nu gaseste la loc cauta in judet, daca nu gaseste in judet cata in tara. Produsele sunt adaugate de admin si inchiriatorii sa poata sugera produse.

Adauga material. Acest link este vezibil doar celor ce au selectat ca sunt producatori/vanzatori de materiale. O sa apara sa completeze nume material, locul unde este produs cu selector de judet si selector de localitate doar din Romania, numar de telefon producator, site web producator, unitate de masura, si sa bifeze am acest produs in portofoliu la vanzare catre clienti finali.

Executie. Distributia oamenilor pe proiect se face pentru fiecare manopera, de la data de, om cu om alocand timpii pasivi apoi se recomanda cand se termina timpii activi tot de la aceeasi firma. vrei mai repede? apoi adaugam de la urmatoarea firma tot asa om cu om si scade timpul de executie, cu procent din manopera pentru fiecare om, acesta putand sa vada si de la ce pret minim pana la ce pret maxim lucreaza firmele si disponibilitatea. Recomandarea firmelor o sa fie in ordine de sus in jos conform principiului cea mai ieftina pornind de la firma mama, recomandand doar firmele de la loc cu o bara de cautare in care se poate cauta doar nume de firme/pfa cu posibilitatea de a cauta in mai multe locuri. Facem si cea mai ieftina recomandare care va da un timp de executie. Utilajele sunt recomandate in functie de pret/disponibilitate pornind de la data de start a fiecarei manopere. Cei de la proiect o sa poata adauga utilaje la fiecare manopera sau la tot proiectul, recomandarea utilajelor se porneste de la firmele manoperelor, apoi daca nu gaseste sa recomandanda doar firmele de la loc cu o bara de cautare in care se poate cauta doar nume de firme/pfa cu posibilitatea de a cauta in mai multe locuri. Daca nu gaseste utilaj la loc o sa listeze de la judet, iar daca nu gaseste la judet o sa listeze de la tara.

Vizual executie. Se selecteaza prima manopera, se selecteaza data de start si in bara de cautare nimic si se apasa pe Continua si apar firme[daca introduce in bara de cautare o firma poate selecta acea firma], se alege o firma, se selecteaza oamenii din timpii pasivi si oamenii de la finalizarea timpilor activi[o sa apara o lista de oameni cu data cand pot incepe si butonul Adauga], si da un timp de executie. Daca apasa butonul “Vrei mai repede aceasta manopera?” apare iar bara de cautare cu Continua si adauga oameni la manopera si da alt timp de executie mai mic. “Vrei mai repede aceasta manopera” o sa imparta manopera la cati oameni au fost adaugati. Vrem sa apara “Vrei mai repede aceasta manopera” dedesupt tot timpul. Sa fie un buton langa Continua cu Cea mai ieftina recomandare de la loc care da un timp de executie. Utilajele pentru fiecare om de la manopera o sa poata fi selectate de la firma oamenilor de la acea manopera[prima data se pun utilajele de la oamenii care au asociat utilaj, apoi se pot adauga utilaje de la firma] si o cautare de la loc de unde se pot adauga utilaje care listeaza utilajele de la loc care sunt de inchiriat. Acesta este noul timp de executie, cel mai scurt, daca e mai scurt se recalculeaza la manopere. Urmatoarea manopera are data de start data de finalizare a manoperei anterioare si se continua tot asa. Sub sa fie o cautare in toate utilajele ca sa poata adauga utilaje la tot proiectul din data de pana in data de. Sub manopera jos de tot sa fie un buton pentru Contracteaza care sa contacteze firmele de la manopera care sa poata edita oferta si sa accepte/sa nu accepte sa lucreze la proiect, si in conturile firmelor sa apara proiectul cu strict ce are de lucru fiecare.

Istoric. In istoric vrem sa poata introduce cati mp construiti si cati mp utili are proiectul si sa vada la ce pret s-a ajuns in orice moment se afla cu proiectul. Vrem dedesupt sa apara, ca si scrisul pe foaie toate actiunile ce le-a facut la proiect.

La vanzari si inchirieri de la firme de constructii-i pretul standard de intrare in platforma, iar la persoane fizice-i 45 de lei/luna/intrare.

Vanzarile sunt terenuri, case si apartamente cu date de contact de la persoane fizice si agentii imobiliare care lucreaza cu comision 0. Vanzarile sunt noi/second cu inainte de listare apare posibilitatea de alegere. Noi numai pe firma si second unul pe persoana fizica si mai multe pe firma.

La tabul vanzari de la proiecte o sa poata introduce ori de cate ori nume, poze, video care daca este e primul, cati mp, cate bucati, pretul de productie la mp util o sa fie completat si editabil, pret de vanzare la mp util, comision catre agentie din pretul de vanzare cu o bara de cautare cu butonul Cauta care daca este apasat o sa listeze pe fiecare rand toate agentiile de la loc conform principiului cel mai mic comision cu nume firma si email si telefon, date de contact a vanzatorului cu nume si telefon.

La vanzari pe tot locul avem si notari locali care lucreaza cu pret/ora sau pret/notariere. Avem si la notari timpi activi de lucru/manopera si timpi pasivi de lucru/manopera.

Inchirierile is la fel ca si vanzarile cu posibilitatea chiriasului sa plateasca chiria prin platforma.

Statistica. Timpi activi de lucru/manopera si timpi pasivi de lucru/manopera. Timpii activi sunt timpii de lucru a celor care au fost distribuiti pe proiecte optim. Timpii pasivi sunt timpii de lucru a celor care nu au fost distribuiti pe proiecte.

Scule de lucru. Trebuie cumparate ca sa scada timpii activi de lucru si sa creasca timpii pasivi de lucru. Cand vine proces tehnologic de durata ne-a fi lucrul mai usor.

Financiar. Facturi si Statistica

Facturile sunt Factura noua si Intrari[bani care intra] si Iesiri[bani care ies]. La intrari vrem buton la fiecare factura: Incasata. La iesiri vrem buton la fiecare factura: Platita. Daca o platit o sa poata importa facturi completand un formular si atasand un fisier. Toate facturile de intrari sunt cu eFactura. Vrem facturile sa fie salvate in directoare pe intrari-sau-iesiri/aaaa/ll. Daca e fisier atasat o sa apara fisierul in director.
Factura noua. Serie adica primele 3 litere din numele firmei, numar adica sa primeasca numar consecutiv incepand cu 0000000, IBAN de incasat, moneda adica RON/EUR/USD/GBP/HUF, data emitere zz.ll.aaaa, data scadenta zz.ll.aaaa, beneficiar adica selecteaza PJ/PF si introduce Numar de telefon care completeaza automat datele daca sunt in baza de date la CUI/CNP si la nume si la Registru Comertului/Buletin si la tara si la judet si la localitate si sat/sector si la adresa si la nume banca si la IBAN si la email, articole care listeaza articolele folosite sau articol nou care are Nume si Unitate de masura adica BUC/KG/Litri/M/g si Pret unitar si Cota TVA de 0%/5%/9%/19% si Cantitate. Vrem sa se poata si modifica/anula o factura. Vrem sa se poata plati o factura si de o firma de constructii care nu plateste abonament.
La statistica la intrari o sa fie un grafic pe doua axe cu timp[pe orizontala] si incasati[rosu],de incasat[albastru],total[verde]; pe zile, nu a tot citi din prima baza de date. La iesiri o sa fie un grafic cu timp si platite[rosu deschis],de platit[albastru deschis],total[verde deschis]. Sa se poata suprapune graficele tragand de un grafic care cand ajunge putin peste celalalat se suprapune. Vrem la statistica, optional, din data de pana in data de, pe zile sau pe luni.

Plata. Gratuit 30 de zile si tot gratuit primele 4 luni de cand lansam pe cod CAEN de constructii. Totalul de plata este dat de numarul de angajati.

Functionalitati.
Cand un constructor adauga in platforma un proiect poate sa adauge la proiect beneficiarul care o sa primeasca un link sa se autentifice si sa urmareasca si sa plateasca.
Daca se emite o factura noua beneficiarul lucrarii sa primeasca un link sa se autentifice si sa aiba completate datele de cont de la factura.

Administrare.

Facturi interne is doar intrari cu grafic. Exact ca si la facturile lor.

Manopere. Aici vrem sa putem adauga manoperele in mp/mc si pret si cat dureaza executia in ore.

Utilajele. Aici vrem sa se poata adauga utilajele care lucreaza in mp/mc si pret si cat dureaza executia in ore.

Materiale adaugate. Vrem o lista cu materialele care pot avea oricati vanzatori si butonul Accepta.

Vrem sa putem adauga din administrare vanzatori noi cu nume si numar de telefon care sa se autentifice cu numar de telefon si cod sms.

Vanzari. Acest tab este vizibil doar angajatilor AFJ. Vanzatorul nostru sa poata face oferte catre firme cu numar de angajati.

Vanzare noua. O vanzare noua contine nume, si momentul vanzarii care poate fi: noua, castigata, pierduta, nu e constructii, si data viitoarei actiuni editabila cu selector de data, si numar de angajati, si contacte vizibile unu sub altul deasupra notelor[nume, oricate numere de telefon, nume firma, adresa, site web], si nota care este in format text de oricate caractere.

Listare vanzari. Cele mai noi ca si data viitoarei actiuni sa fie sus, sa puna in baza de date la secunda si sa afiseze in zile.

Statistici vanzari. Vizibil si la administrator si la fiecare vanzator. Un grafic cu zile pe orizontala si numar de angajati pe verticala, din data de pana in data de. Grafic pentru fiecare moment al vanzarii: noi, castigate, pierdute. Vrem grafic pentru oricare vanzator si toti vanzatorii. Vrem un generator de grafic care sa genereze graficul sub generator si sub grafic sa scrie numarul total de angajati la perioada selectata.

Implementare. Avem 50.000 de euro fonduri europene adica 15,8730 salarii de 3150 de euro brut. Platim 4 salarii externalizat pentru programare sa ne faca platforma informatica. Platim 2 vanzatori timp de 5 luni sa vanda platforma pe gratis in primele 4 luni iar din a 5-a luna sa genereze venituri pentru 4 salarii in total de minim 4 x 3.150 x 1,19 = 14.994 euro/luna. Ca sa isi mentina salariile trebuie sa vanda in total amandoi la firme care au in total 14.994 / 8,8950 = 1685,6 de angajati. Crestrea salariala este pana la 6.229 de euro brut cand ajung sa aiba firme care au 2.500 de angajati, iar veniturile firmei trebuie sa ajunga la 6.229 x 5 oameni x 1,2 x 1,19 = 44.475,06 euro / 5.000 de angajati = 8,8950. Al 3-lea vanzator il platim cu 6.229 de euro brut si ne permitem vanzator nou cand face 6.229 x 1,2 x 1,19 / 8,8950 = 1000 de angajati si o tinem tot asa pana cand avem 47 de vanzatori. Cand ajungem la 52 de angajati, adica 3 programatori si 47 de vanzatori si 1 contabil si 1 salar al meu inseamna ca suntem pregatiti sa avem piata din Romania. Salarul este de 45 x 1.000 / 1,2 / 1,19 = 31.512,605 lei complet. Pana cand ajungem la 52 x 1000 de angajati ai firmelor partenere o sa avem profit pe vanzare de 31.512,605 x 0,2 / 1000 = 6,30252101 lei, iar apoi 45 de lei profit/vanzare. Cand avem profit 2.000.000 de euro/luna ne facem un credit de 1.000.000 de euro/luna si ne lansam Europa cu 11 euro si in SUA cu $16, in ambele deodata, si infiintam departamentul de putere umana cu 20 de angajati, mai angajam inca 3 programatori, 3 devopsi si 3 testeri. Avem bani pentru 1.926 de angajati pentru 5 luni.
Europa. Avem 1.192 de angajati si ne lannsam in fiecare tara.
SUA. Avem nevoie de 705 de angajati care sa lucreze cate 1 la 425.531 populatie deservita care sa vanda fiecare platforma in 5 luni la firme care au 1000 de angajati.

Anunt de angajare. Cautam cei mai buni 2 vanzatori din Floresti care sa faca echipa sa vanda platforma informatica in 5 luni la firme de constructii ce au in total 1686 de angajati pentru 9000 de lei/luna net. Salarul ajunge la 17.000 de lei cand angajatul vinde la firme ce in total au 2.500 de angajati. Noi vrem ca fiecare angajat sa administreze un judet si cand nu mai are la cine vinde noi preconizam ca o sa lucreze 1 ora/zi suport si-i vom mentine salarul. Daca o sa aiba mai mult de 1 ora de lucru trebuie sa rezolve in timpul orelor de program.

Ma gandesc serios sa fac un CRM de constructii in prima faza cu un istoric al tuturor actiunilor si cu firme pe categorii: zugravi, placatori, etc, firme listate doar local cu pret la m/mc, cea mai ieftina prima.

Constructii
CRM | Meseriasi | Servicii | Utilaje | Materiale

CRM

Meseriasi. Avem meseriasi in fiecare categorie care sunt afisati doar local in functie de cel mai mic pret. Categorii: Fier betonisti, zugravi, gresieri, parchetari, etc
Afisare: Nume firma, numar de angajati, pret si numar de telefon, email, site web.

Servicii. Avem firme in fiecare categorie care sunt afisate doar local in functie de cel mai mic pret. Categorii:

  • Izolaţii interioare
  • Izolare fonică
  • Hidroizolaţie
  • Izolarea faţadelor
  • Izolarea piedestalelor
  • Izolarea mansardelor
  • Izolare termică
  • Modernizări, renovări, reperaţii, consolidări, mansardări
  • Finisaje interioare şi exterioare
  • Săpături de fundaţii, şanturi, compactări, cofraje, turnări betoane, şape, zidării, tencuieli, gleturi, compartimentări, plafoane, gipscarton
  • Constructii civile si industriale inclusiv spatii de birouri, centre comerciale si sali de sport
  • Structuri metalice sau din beton armat
  • Hidroizolatie acoperisuri hale industriale
  • Hidroizolatie fundatii cladiri vechi
  • Consolidari structuri existente
  • Finisaje interioare si exterioare inclusiv pardoseli epoxidice, pavaje si beton amprentat
  • Sape mecanizate
  • Montaje de tâmplărie lemn, aluminiu şi PVC cu geam termopan
  • Mansardări
  • Compartimentari cu pereti rigips
  • Restaurări ornamentale
  • Dulgherie
  • Tigla metalica, jgheaburi, burlane
  • Vopsit acoperis
  • Casa la cheie
  • Renovari
  • Sisteme complete pentru acoperisuri
  • Montat sisteme de invelitoare

Utilaje. Avem utilaje in fiecare categorie care sunt afisate doar local in functie de cel mai mic pret. Categorii: Excavatoare, Miniexcavatoare, etc
Afisare: Nume firma, numar de angajati, pret si numar de telefon, email, site web.

Materiale. Avem materiale in fiecare categorie afisate in functie de locul unde au fost produse de la noi din tara si vanzatorii lor locali. Categorii: Vopsele, Lacuri, Gresie, etc. Daca nu este produs la loc se afiseaza din judet, daca nu este in judet se afiseaza din tara. Vanzatorii apar la produse doar local daca au acel produs in portofoliu. Producatorii si vanzatorii pot avea oricate puncte de lucru.

Azi 12.05.2024 Alaltaieri mi-am rezervat bilet la 0 la CoBuild in Ciugud, Alba la o expozitie a producatorilor si vanzatorilor de utilaje de constructii ce va avea loc din 16 pana in 18 mai si ieri mi-am rezervat cazare in Alba Iulia la pensiunea Terra. Voi vizita si cetatea.

Azi 19.05.2024 Investim in cercetare sa ne faca un robot pentru turnari de suprafete ceramice care sa se conecteze in timp real si sa citeasca proiectul de pe server, sa fie alimentat cu material din carcase metalice cu volum de 10 litri produs la statia de productie ceramica, sa niveleze si sa inscriptioneze modele si desene sub supraveghere umana de operator.

Azi 21.05.2024 Investim in cercetare sa ne faca un robot pentru turnari de suprafete din material lemnos[rumegus] care sa se conecteze in timp real si sa citeasca proiectul de pe server, sa fie alimentat cu material din carcase metalice cu volum de 10 litri produs la statia de productie material lemnos, sa niveleze si sa inscriptioneze modele si desene, sa slefuiasca si sa lacuiasca sub supraveghere umana de operator.

Investim deasemenea in cercetare sa ne faca o vopsea de suprafete termoizolanta care sa inlocuiasca termoizolatia actuala de 80 de euro cu tot cu manopera/m patrat.

In toate proiectele de cercetare investim 200.000 de euro bani de la stat, fonduri europene, si sustinem fiecare proiect 1 an cu 2 cercetatori sustinuti la nivelul nostru de trai si chirie de 700 de euro/luna si buget de cercetare de 55.000 de euro.

Azi 07.04.2024 Am aflat ca nu avem panouri pentru constructii produse in tara asadar am decis sa producem. Noi vrem cu cercetare.